SKOLEMAD

Hver eneste dag er det muligt at købe skolemad på Balle Friskole. Maden bliver lavet af skolens køkkenpersonale og kokke. Maden tager udgangspunkt i en sund og varieret kost.
Frokostretten, der kommer op i friskolen i 12-pausen, bliver pakket i emballage, som gør det nemt at sidde og nyde maden i middagspausen.

Mælk
Der kan købes mælkemærker på skolens kontor, og mælken uddeles af klassens lærer i spisepauserne. Madmærker kan købes á hhv. 5 eller 10 styk.

Dagens ret
Retten koster 35 kroner. Eleverne betaler med en madbillet, som kan købes på kontoret. Madmærkerne skal lægges i kassen ved mimers brønd eller kassen på kontoret

Madplanen for den kommende uge kan ses lige her hver fredag senest 16.00. Eleverne kan også se madplanen på skolens touchskærm.

Tilskud til skolemælk og frugt