LEDIGE PLADSER

Bliv en del af Balle friskole

Kunne I tænke jer at høre mere om Balle Friskole, kan I kontakte vores friskoleleder Stine Knudsen. Så vil vi gerne invitere jer på besøg og give jer et indblik i livet på vores dejlige friskole.

Friskoleleder: Stine Knudsen
Mail: stine@balle-mail.dk
Mobil: 22 74 04 70

I kan også blive ringet op ved at udfylde nedenstående link. SÅ vil vi kontakte jer hurtigst muligt.

På Balle vil du få oplevelsen af at være en del af noget særligt. Her dyrker og styrker vi bl.a. fællesskabet til morgensang, hvor hele skolen er samlet til sang og oplysning. Vi laver fælles dramaforestillinger, tager på lejrskoler hvert år, og så danser vi folkedans til høstfesten og synger sammen til juleafslutningen.
Balle Friskole ligger i naturskønne omgivelser, har gode faciliteter og masser af muligheder for kreativitet og bevægelse både ude og inde – kom selv og oplev det

Tilmeld jer her

Besøg Balle Friskole